streda 11. januára 2017

Meditácia vôle

-Nasledovnú meditáciu som nazval meditáciu vôle
-Medzimozog úzko súvisí s vôľou. Pri tejto meditácii na najdôležiteší práve prvok vôle a na ňu sa najviac zameriame.
Na posilnenie medzimozgu a vôle ním významne pomôže silne spomalené dýchanie.
-Celú silu svojej vôle dávame len do meditácie, (energetickej meditácie). Nemusí sa to prejaviť ani tak silnou námahou, ale predovšetkým silou vôle.
-Snažíme sa akosi prepnúť do iného vedomia ako je toto, popri dosiahnutí cieleného stavu máme akosi pozmenené vnímanie. Akoby naše vedomie bolo o stupeň vyššie.
-Akoby naše vedomie ignorovalo a nevidelo toto vedomie a toto vnímanie – pri meditácii máme otvorené oči, ale akoby sme nevnímali/nevideli to čo vidíme – tento prvok nám na to pomôže sa správne naladiť.
-Ak popri tom pocítime akýsi veľmi jemný brniaci pocit v medzimozgu (niečo tam proste potrebujeme cítiť), je to znak,že sme si svoje vedomie naladili správne
-Pri tejto meditácii môžeme akoby neustále hľadať svoje „ja“ a svoju vôľu, naladiť sa na to správne miesto v mozgu/vo vedomí, kde je vôľa a sídlo nášho „ja“
**
-zámerne sa snažíme napínať pomyslený sval v mozgu (je to presne opačne ako pri tranze), pozornosť máme zvýšenú
-človek má naladenú zmysel tak, že neustále musí v mysli robiť zmeny, zmeny. Neustále človek musí svoju myseľ vylaďovať a meniť, aby bolo naše ja a naša vôľa v tejto meditácii čo najsilnejšie, aby sme čo najviac cítili energie
-pre posilnenie vôľa a nášho ja, predýchavame svoj medzimozog. V praxi vždy naraz predýchavame medzimozog plus nejakú čakru

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára