štvrtok 3. septembra 2020

Tribeč a jeho záhady: Slovenská vláda je zrejme v kontakte s paralelnou civilizáciou


V tomto popise pod videom je jednak osnova o témach o ktorých je video a tiež v popise dopĺňam informácie, ktoré som vo videu nespomenul.
00:00 úvod, o čom bude video. O „paranormálnych“ javoch na pohorí Tribeč, nové skúsenosti o ktorých som zatiaľ nehovoril. O komunikácii so štátnou firmou, ktorá má vo vlastníctve objekt v ktorom a v blízkosti ktorého sa deje abnormálne množstvo divných vecí.
02:30 aj štátnej firmy sa týka infozákon, je povinná odpovedať na otázky ľubovolného občana/subjektu. O paralelných civilizáciách, paralelných svetoch. Hoci veľa sa v médiach hovorí o tzv. mimozemských civilizáciách, o paralelných civilizáciách, ktoré sú vibračne blízko planéte zemi sa hovorí už veľmi málo. Z tohto dôvodu sa jedná o veľmi kontroverznú tému, ďaleko viac kontroverznú ako mimozemské civilizácie, nakoľko o tejto téme prakticky neexistuje všeobecné povedomie. Je vysoko pravdepodobné, že či už slovenská vláda alebo niektorí zamestnanci štátnej firmy môžu byť v kontakte s paralelnou civilizáciou.
07:35 o stavebnom objekte, ktorý má vo vlastníctve štátna firma. Nachádza sa v geologicky a geomorfologicky na veľmi zaujímavom mieste. Energeticky aktívne miesto. Hneď vedľa moderného objektu je vidieť opracované kamene prastarej civilizácie (podľa oficiálnej archeológie 500 rokov pred Kristom alebo ešte staršie).
Možné účely daného zariadenia nepoznám, mám však hypotézy:
  • najviac pravdepodobné sa mi zdá zariadenie prechodu medzi touto realitou a iným paralelným svetom / civilizáciou
  • prísne tajný bezpečnostný vojenský objekt. Na svetovom trhu firiem, ktoré vyrábajú vojenské zariadenia som našiel aj také miniaturatizované zariadenia, ktoré by teoreticky zakamuflovane mohli slúžiť pre bezpečnosť SR
  • štátne inštitúcie napr. tajné služby teoreticky mohli vybudovať zariadenia na monitorovanie a výskum paranormálnych javov v lokalite
Asi tak dva metre od objektu som nedávno našiel guču dosť veľkého množstva mierne stlačeného lístia. Je to prejav záhadného gravitačného alebo elektromagnetického pôsobenia. Vietor ani príroda nič také nevytvára.
11:20 záhadné kosenie trávy s kosačkou s košom na prístupovej ceste hlboko v lese, ktoré nemá akýkoľvek racionálny význam. Na nenápadnom skrytom mieste je skládka pokosenej trávy vyhodená z koša. Jediný význam pokosenej trávy by malo to, aby nebolo pre turistov príliš podozrivá neprimerane častá návšteva objektu, jeho zamestnancami/používateľmi. Vo vysokej tráve je príliš nápadne vidieť stopy urobené či už pešou chôdzou alebo autom.
14:20 konkrétne citovanie komunikácie so štátnou firmou. „Chýbala“ im povinná osoba. Chceli aby som v žiadosť o prístupe k informáciám sa spýtal že chcem informácie od paralelnej civilizácie s názvom XYZ? Štátna firma mi odpovedala len na veľmi málo otázok a aj to neúplne. Naprosto jednoznačne porušila zákon. Neúplne mi odpovedali len na prvú žiadosť, ostatné úplne zamietli. Hoci som im citoval konkrétne paragrafy, prečo by mi mali odpovedať na otázky a prečo porušujú zákon, neboli ochotní so mnou diskutovať ani o interpretácii zákona. Svoje nelegálne konanie sa ani nepokúšali nijak právnicky obhájiť. Na upozornenie na porušenie zákona nereagovali. Nepomohlo ani to, keď som zamestnancom štátnej firmy poslal odkaz na Zákon o slobodnom prístupe k informáciám 211/2000 Z.z.
Asi úplne najviac dôležité otázky na ktoré mi neodpovedali sú nasledovné:
  • prečo ľudia, ktorí pracujú na objekte kosia trávu z košom. Otázka či sa jedná o aktivitu priamo zamestnancov štátnej firmy, alebo na to bola najatá súkromná firma
  • otázka či aj iné subjekty ako štátna firma má prístup do objektu (mohlo by ísť či už o štátne alebo súkromné subjekty). Žiadosť a vymenovanie subjektov ktoré disponujú prístupovými kľúčmi do objektu. Takže nedozvedel som sa žiadne podrobnejšie informácie o ľuďoch, ktorý v objekte pracujú / používajú ho
 
Možné hypotézy prečo zamestnanci štátnej firmy neodpovedali sú nasledovné:
  • reálne sa jedná o veci, o ktorých by verejnosť nemala vedieť
  • magickými technikami bolo uvedeným zamestnancom spôsobené to aby neodpovedali a aby sa ani nepokúšali zistiť informácie
ĎALŠIE TÉMY, POKRAČOVANIE
29:10 Veľká Zvernica má až neuveriteľných 111 km2 (vo video som sa pomýlil, nie 11 km2 ale 111 km2). Na čo má vlastne tak obrovská zvernica význam je veľkou záhadou. Táto zvernica tvorí asi 1/5 celkovej rozlohy pohoria Tribeč.
31:48 rozprával som sa s jedným chalanom priamo na rovnakom mieste kde sa stala záhada. Najprv počul záhadný neidentifikovateľný rámus, ktorý ho vyplašil, že vyšiel na strom. Neskôr ho záhadný chlapík našiel na strome a začali sa smiať z tejto vtipnej situácie. Viac info vo videu
36:30 webstránka Tribečske záhady
38:38 ešte ako malý chlapec, keď som sa prechádzal po Tribečských lesoch v určitých lokalitách, niekto sa mi telepaticky snažil vnuknúť, že v podzemí sa nachádzajú civilizácie, že v podzemí sú ľudia. Nezávislo odo mňa je viacero podobných príbehov o podzemí mnoho na webstránke Tribečské záhady – vtedy keď som mal uvedené telepatické vnuknutia tá stránka neexistovala. Zaujímavá nezávislá zhoda informácii. Niečo na tom bude.
39:53 o ďalšom získaní informácii na základe infozákona od inej štátnej firmy, tentokrát Lesov SR. V tomto prípade mi seriózne odpovedali a zákon dodržali. Otázka sa jednala objektu, kde sa tiež deje množstvo paranormálnych javov. Šokujúce bolo to, že mi odpovedal samotný generálny riaditeľ lesov. Že by generálny riaditeľ o miestach, kde sa dejú paranormálne javy disponoval nejakými podrobnejšími informáciami o ktorých podriadení nevedia a preto mal o uvedenom objekte potrebu odpovedať práve on? Alebo to bola len zvláštna nenáhodná náhoda?
43:14 na energeticky najviac aktívnych miestach prespať je nebezpečné
48:22 úraz, ktorý sa vymykal racionalite.
Nechtiac som načapal čudáka / podivína, ktorý si robil veľkú potrebu v noci v lese.
56:44 poľovník mimo svojho povoleného revíru umiestnil svoje auto na najviac podivnom mieste. Presne v momente ako som z veľkej diaľky zbadal auto sa pohlo. Vyzeralo to tak, akoby reagovalo na môj pohľad. Mám podozrenie či poľovníka nejaké zlomyseľné entity neovládali. Možný prejav čiernej mágie. V blízkosti energetického žiariča to môže byť jednoduchšie. Asi tá najbizarnejšia ŠPZ značka na aute. Auto som videl dva krát. Najprv pri schádzaní z energetického žiariča. Potom došlo k druhému stretnutiu asi tak kilometer pri posede.
1:04:45 bizarný rozhovor s pilčíkom. Mal rasistické poznámky na cigánov a do minúty skutočne v hlbokom lese okolo nás prechádzali Rómovia. Veľmi zvláštne nenáhodné náhody
 
Foto: Lubomír Šiška, Žibrica

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára